34٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک می توانید آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

34٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک می توانید آن را معکوس

34٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک می توانید آن را معکوس شود؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به 34٪ عملکرد کلیه بیماری خود است در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی. این مرحله خطرناک است. اگر درمان نشود درمان به طور موثر، این بیماری را به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی پیشرفت به تدریج. هنگامی که کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه سمت چپ وجود دارد، بیمار به دیالیز یا پیوند.
می توانید 34٪ ​​عملکرد کلیه مبتلا به سندرم نفروتیک معکوس شود؟
آیا این بیماری می تواند معکوس شود و یا بسته به عوامل بسیاری از جمله سن، سابقه پزشکی نیست، درمان تصمیم گرفتند، و غیره. بنابراین است پاسخ قطعی وجود ندارد. با این حال، برای بسیاری از بیماران آنها می توانند فرصت به یک زندگی با کیفیت بالا با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب دریافت کنید.
به منظور بدست آوردن بزرگترین فرصتی برای معکوس عملکرد کلیه 34٪ مبتلا به سندرم نفروتیک، بیمار توصیه می شود به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک درمان موثر و می تواند عملکرد کلیه باقی مانده از کاهش بیشتر محافظت و حداکثر ترویج ظرفیت کلیه. چهار عملکرد اصلی آن، می تواند کمک به بیمار یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت بالا دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: